dimanche 14 août 2011

Welcome on my Blog


I am simply An acro of the fashion, my life is only a fashion show in the state pure, I go through shops in the influx of new ideas. I life also this passion on the Second Life  where Maggie Spires becomes quite as me one addict of this world. She manages to share with others her passion for Fashion. Maggie is a student Top model of second Life's most renowned university. Here on this Blog we are going to follow its small life of stylist and Top Model. I let you  about you dream and imagine it.
Je suis tout simplement Une acro de la mode , ma vie n'est  qu'un défilé de Mode à l'état pure, je parcours les boutiques à l’afflux de nouvelles idées. Je vie aussi cette passion sur Second Life ou Maggie Spires devient tout comme moi une accro de ce monde ou elle arrive à partager avec d'autres cette passion. Maggie est une Top Model étudiante de l'université la plus réputée de second Life. Ici sur ce Blog nous allons suivre sa petite vie de styliste et de Top. Je vous laisse rêver et imaginer. 
Bisous Bisous M.S

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire